دنیایم زیباست
زندگی با یاد خدا

دنیایم زیباست گرچه در آن بدی هست ,غم هست ,گریه هست اما خدا هم هست .

دنیام زیباست چون در آن خوبی هست ,شادی هست ,خنده هست و خدا هم هست.

دنیایم زیباست چون در آن دلم تنگ نمی شود ,یعنی نمی تواند تنگ باشد چون خدا که بزرگ است در آن است .

دنیایم زیباست چون در آن از هیچ چیز نمی ترسم, یعنی چیزی وجود ندارد که از آن بترسم چون خدا دستانم را محکم گرفته است.

دنیایم زیباست زیرا هیچ کجای آن من تنها نیستم, چگونه می توانم تنها بشم وقتی که خدا از رگ گردن به من نزدیک تر است؟

دنیایم زیباست چون در آن کسی هست که آن قدر مرا دوست دارد که صد و بیست و چهار هزار نفر را برای هدایت من به زمین فرستاد.

آری دنیایم زیبایی دارم چون در آن خدایی دارم که بهترین است

                                                                دنیای شما چگونه است؟



نظرات شما عزیزان:

زندگی
ساعت1:26---22 مهر 1393
سلام ابجی مینابسیارعالی وخوب اگه یاد خداتوقلبمون باشه هیچ چیزناراحتمون نمیکنه وهمه چی جبران میشه به منم سربزن خدایا بی انتنهادوست دارم

علی
ساعت20:40---11 مهر 1393
سلام.ممنون.فکر نکنی من بنرتو برداشتم آبجی.سره جاشه.ولی نمیدونم چرا بازدیدت اومده پایین.جابجاش میکنم شاید درست بشه.توی سایتم بالا نوشته بنر دوستان ما.خواستم بگم نامردی تو مرام من نیست

مژده
ساعت12:33---16 شهريور 1393
اقرب من حبل الورید
دنیای منم یه چیزی تو همین مایه هاست


MALAKE
ساعت2:30---9 شهريور 1393
مرحله آخـــــــــــــــر

حمید
ساعت13:09---5 شهريور 1393
والا من که زیاد ازش خوشم نمیاد

بدرود .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 29 مرداد 1393برچسب:, :: 21:7 :: نويسنده : مینا

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی با یاد خدا و آدرس mina.milad.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 256
بازدید کل : 67906
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 243
تعداد آنلاین : 1

کد تغییر شکل موس

کد هدایت به بالا

مرجع كد اهنگ


کد تغییر شکل موس